Bloggtorka...

Efter lite bloggtorka är det nog dags att ta tag i ärendet igen. Nu verkar saker komma igång och aktiviteten runt omkring mig tilltar. Jag börjar få tillbaka min energi också så det ska nog ordna sig. =)

Sitter för tillfället hemma hos kusin och är barnvakt. Söta Maja sover sött i sin säng så här sitter jag. Ska ta tag i skolboken jag släpade med mig och läsa första kapitlet till imorgon. Imorgon är det skola igen och därefter ska vi hämta hem vår nya dammsugare. Så skönt att kanske äntligen få bättre luft inne. På torsdag kommer mamma upp och om det inte regnar blir det en tripp i skogen för att leta svamp. Sen på fredag är det grillfest med jobbet och på lördag är det mässa i Uppsala så ska nog dit en sväng. Mamma lyckades nog övertala mig. Saknar ju familjen också så vore ju inte så dumt att åka ner. Vi får se... =)

Iaf, har kommit igång med min nyttiga period nu. Ska ha detox i ca en månad med absolut ingen läsk, godis, chips, alkohol eller onyttig mat. Det som gäller på fredagskvällarna framöver är melon, morotstavar med dipp och kolsyrat vatten. Haha, lät inte så tråkigt i huvudet som det såg ut i skrift. Men jag tycker det ska bli skönt, är ibehov av att rengöra mig lite inuti. Ska börja träna nästa vecka också när förkylningen lagt sig ordentligt. Jag vågar inte ta tag i det denna vecka eftersom jag fortfarande hostar så mycket. Dyrt med träningskort dock, tur att man har lite sommarjobbspengar kvar. Redan nästa vecka är det dags för extra jobb igen. Najs!! =)

Nej, boken ropar på mig!!!
Tjings

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara skrika till om du är sugen på en promenad eller så :) eller en filmkväll medan alla andra super skallen av sig :)

2009-08-31 @ 20:53:08
Postat av: Sara L

bara skrika till om du är sugen på en promenad eller så :) eller en filmkväll medan alla andra super skallen av sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback