Inte var dag man blir förvånad!

Tror inte det är sant!!!

Jo, igår började min hals göra ont och det är ju lagom snällt fram till nollningen nu. Nej tack detta var inte vad jag beställde! Har jag tur så har det gått över tills imorgon iaf. Nu känner jag mig lite bättre och ska nog dricka ett glas vin ikväll iaf. Tar med mig resterna från igår! =) Igår kom mamma och pappa hit, genomresa från semestern i norr. Vi promenerade och åt god mat. Dom bestämde sig för att bli kvar och vi kikade på Marinfestivalen. Tror inte jag skrattat så mycket när hela HELA publiken nere vid scen börjar sjunga med i DiLevas låtar. Ojoj... Inte visste jag att Gävleborna var så förälskade i sin son. Nej, jag och Micke stod där och garva i smyg! Ja, han är harmlös men väldigt, väldigt konstig! Var lite kul när alla sjöng och kärlek och djävulen m.m.

Idag blev det även en promenad och sen åkte päronen hemåt. Nu dröjer det nog ett tag innan jag ser dom igen. =( Har ingen möjlighet att åka hem på ett tag. Men dessa två veckor som väntar kommer gå så fort. Fullt med aktiviteter varje dag. Så kul kommer det bli!! =) Bara styrelsetröjorna kan komma innan dess.... Lite nervös måste jag säga att jag är över att dom verkar dröja. Väntan kommer dock vara värt det. Superfina tröjor, bättre kvalité än förra årets. Lovely!!

Promenad med hunden nu sen Bomhus!
Tjings!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback