Slappsöndag

Inte bättre i halsen... Nej, jag är värre. Jag är hes som tusan och n0llningen har inte ens börjat! Nu verkar det inte gå min väg direkt... Nåja... det löser sig! Idag har jag varit extremt lat faktiskt. Sov till halv elva, då förflyttade jag mig till soffan istället. Med endast pauser för matintag, datanördande och en kort tur till affärn har jag inte heller lämnat soffan. Haft en sån skön slappsöndag! Lovely! Laddar upp genom att ta det lugnt. Rösten håller ju inte och som tur är har telefonen varit någorlunda tyst förutom en dum gubbe som ringde från allergiförbundet och frågade om jag kanske hade min mamma hemma. Grr!! Arg blev jag och sa att nej, det är jag och min sambo som bor här. Jag tänker inte bidra med några pengar till dig inte. Hejdå! Fy, jag blev faktiskt stött. En sån här dag, när jag har en hes röst som gud vet vad påstår karln att jag är ett barn. Tack, vild chansning där karlskrälle!

Älsko kommer snart hem och då ska vi göra hemgjord pizza. Mums!! Fuskar faktiskt... köpte pizzadeg. Bara rulla ut på plåten! ;) Lovely!

Tjings!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey darling kuss!

hoppas halsen blir bättre, låter inge vidare det där. när börjar nollningen då? jag skulle behöva barnvaktshjälp i morgon kväll kl nio -asså när majsan sover- har en suuuuperviktigt fotbollsmatch, men du kanske är i full gång då med nollorna :) ?

pok

2009-08-17 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback