Tillbaka!

Tillbaka till Gävle och ett försök ska göras att komma in i mina duktiga, nyttiga rutiner igen. Ja, sommaren har varit full av jobb, maxmat, skratt och fylla. Nu väntar visserligen två veckors fylla igen och ja, det ska man väl stå ut med för sen blir det nog en vit månad för att komma igång med kroppen! Dags att leta efter ett gym hade jag tänkt. Måste bara vänta på lönen som kommer om ja, få se nu typ några veckor (!)

Allt verkar lösa sig, jag har inte varit ute i god tid med något men, oj det verkar faktiskt lösa sig till det bästa! =) Tröjorna är beställda, ska komma på onsdag. Trycken fixas på en timme så det är toppen. Märkerna har jag i min förvaring. Ojoj, nollningen kommer bli kul. Enda ansvaret jag har är för en liten grupp. Nu slipper jag ta det stora ansvaret. Kommer bli sååå kul! =) Har faktiskt en bra grupp också så det kommer bli super!

Nej, städdags och en promenad runt ån med Ares!
På återseende....

Kommentarer
Postat av: Sara L

börja på korpen ;)

Postat av: Sara

ooo ja nu peppar vi inför nollningen ;).. Om du är party sugen på lördag så firar jag min 25 årsdag då. Kom förbi om du vill och grabba med dig något att grilla och dricka om du är sugen. Grabba även med dig någon du tycker om eller skulle vilja ha med dig. Jag bor inte så stort men finns det hjräte rum finns det stjärterum ;)

2009-08-12 @ 13:02:02
URL: http://myimperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback