Bara vanligt vatten....

Dripp, dropp, dripp, dropp....


Otroligt vad det regnar nu alltså. Har ju som vanligt (ojoj.. vad synd det är om mig..) jobbat och ja, det hällregna hela dagen. Tror ingen Gävlebo har missat det idag. Iaf, vi var på golvvård på tåg och ja, det finns inte direkt några vattenmöjligheter på tåget så det var att springa in i kuren och hämta vatten. Ja, två sekunder sen dyblöt! Blåst så frukansvärt att jag trodde jag skulle blåsa bort ett tag. På slutet stod Frida i en vattenpöl och rökte, hon brydde sig inte tillslut. Vi var ändå genomvåta. Sjukt! Iaf, på skeppsbron ligger en stor lind nedslagen. Täcker hela gångvägen. Riktigt läckert om det inte varit blött. Hänger fina grenar över vägen. Sen över hela stan ligger det smågrenar på vägarna. Och inte slutar det regna heller. Iaf, sovmorgon imorgon, fick börja åtta och slutar troligen tidigare. Så skönt! =)
Åker imorgon efter jobbet till Rind, ska bli mysigt bara det slutar regna. Fast det brukar inte göra något att det regnar när man är där. Det är fridfullt iaf. Nej, kika i väskan att allt är packat.

Sov gott!!!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sara L

Hej Lisa, jag har mailat marie men hon svara aldrig... vet du om det är tänkt att jag (är ansvarig för såpabandyn) ska fixa musik och sånt? Minns att de sålde typ pizza och glass förra året.. Ska jag fixa sånt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback