Snart så...

Ja, äntligen kom vi iväg... iaf till Uppsala och lilla Storvreta. Imorgon går tåget mot Arlanda och flyget mot Krakow. Inte klokt att jag åker iväg igen. Snart 2,5 år sedan jag var där. Då på skolresa, imorgon på myssemester med älsklingen. Inte dumt det inte. Kommer fram till Krakow på eftermiddagen och hoppas på fint väder. Enligt smhi ska det vara underbart fint iaf! Tackar vi inte nej till.

Stor del av sommaren har gått men inte misstycker jag. Jobbat har jag gjort och nu är det semester i en månad som gäller. Kommer bli riktigt skönt och avslappnande. Först en tripp till Polen och därefter några dagar i Uppsala, passa på att umgås med syster och lite kompisar. Iaf jag har hunnit med en del denna sommar iaf.

Midsommar i Härnösand, scrapmässa i Leksand, fira systers födelsedag, umgåtts med vänner, fiska och massa mer. Lite smått och gott kommer här alltså. =)



Avslutar med avresebild. Dags för oss att bege oss söderut imorgon! Kommer bli en så härlig resa tror jag! Även om vi inte gör mycket så kommer tiden tillsammans göra massor! Älskar dig min snutt!

Sov gott folket. Ses om en vecka ungefär! =)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback