Uppdatering från den långsamme...

Veckorna bara flyger förbi och jag hinner inte ens vara medveten om det. Vardagarna rullar på och det är jobb, och vila som gäller för mig. Hinner inte med så mycket annat. Har varit ut och fiskat en kväll och badat en annan. Annars är det soffan och tvn som varit det stora kvällsmålet. Helgerna har varit fullbokade och toppen. Förra helgen var mamma, syster och jag till Leksand och Rättvik på scrapmässa. Riktigt kul och mysigt att få umgås med familjen. Tror inte det bara varit vi tre någon gång på väldigt länge. Gjorde av med lite pengar både på mässan och i sågmyra dagen efter. I helgen som var blev det en sväng till Västeråker för att fira syster som fyllde år. Sen spenderade jag lördagen hos Ida och Björn. Kvällen lutade mot en utgång men vi var lite för sega på den fronten. Trevligt var det vilket som! =)
Nu är det ny vecka och första dagen och kvällen är redan över. Hinner verkligen inte med allt jag behöver göra vilket känns tungt men ändå skönt att schemat är rätt spikat. Till helgen blir det en tripp upp i landet igen denna gång till Jämtland och Rind. Länge sen jag var där och hoppas på bra väder för promenad i skogen och en stund på bryggan med kusinerna.

Finvädret verkar ha tagit slut och det var ju trist... =(
Nej nog bloggat för denna gång..
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback