Snart helg igen...

Ett tag sen sist men inte så värst mycket har hänt sen dess. Midsommar har varit här och det blev en mysig helg uppe i Härnösand med Ms familj. Fint väder fick vi iaf till slut. Helgen går att sammanfatta... regn, sol, mat, dryck, volleybollturnering, fotboll, mat, dryck, sova, ares och lite till mat.

Nu är veckan igång igen och jag är på skitjobb men dock med toppen sällskap. De är Frida och jag som styr!! Haft skitkul i två dar även fast det luktat död och massa andra äckliga lukter. Imorgon är det onsdag och halva veckan har gått. Riktigt kul på jobbet måste jag säga. Tur att jag har lilla Frida!!

Nu börjar helgen närma sig igen och då far jag, mamma och syster mot Leksand och Dalarna. Kommer bli en kul kort weekend för bara oss tre. Ska kika på scrapmässa och bara umgås och ha mysigt! Längtar!! =) Inte så ofta man får umgås med mina närmaste nu när jag bor TIO mil bort.... Ja, inte så långt men det är långt nu på sommaren när syster är ledig och jag jobbar och sliter. Ska försöka att spendera några dagar söderut när jag blir ledig i augusti. Dock är väl mamma och pappa inte hemma då. Semester var det ju dags för då!

Nej, som sagt det är jobbvecka och jag ska göra mig klar för min skönhetssömn!!
God natt
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback