Student 2009

Oj, vad tiden går. Tur att den går fort även fast man inte har så roligt! ;-) Iaf, en vecka har gått och jag har jobbat för fullt. Har hela veckan varit på storstäd av Mariakyrkan i Sätra, funkat bra och haft toppen folk att jobba med. Blev ensam på bygget några gånger men gick bra, åt lunch utomhus och blev anfallen av måsar. Intressant lunch men aja, jag fick behålla den själv iaf. Tiden har rullat på och första veckan på jobbet har inte varit så hemsk som jag trott den skulle vara. Igår blev det övertid och det är inte dumt det. Dessutom som jag var ledig idag! Så skönt! Lillmarcus tog studenten!!! Grattis, grattis!!! =)

Blev smörgåstårta och fika ute i Bomhus. Kom hem därifrån ganska snabbt och vi tog en promenad med Ares. Snart dags för melon och ett glas cola!!

Kramkram



Svågern är ute i vuxenlivet nu!! =)
Grattis till studenten och de fina betygen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback